zondag 17 januari 2010

Pasfoto hoofdbrekens


Ik kreeg de vraag om een aardige pasfoto in te sturen voor de achterflap.
Nou heb ik daar persoonlijk niet zoveel mee, want het gaat om de inhoud en minder om de verpakking nietwaar?
Maar goed, je wilt nu ook niet meteen als 'dwarsligger' en 'moeilijk mannetje' te boek staan dus vooruit met de geit.
En dan komt 't.
Je weet zeker dat je ergens nog wel zo'n mapje hebt liggen met de verplichte figuren voor een paspoort of rijbewijs.
Toen ik na lang zoeken het bedoelde mapje eindelijk gevonden had bleken er verschillende versies uit verschillende jaren in te zitten.
Het bekijken alleen al leverde me een salvo aan hoogelach op van vrouw en dochterlief.
En tja, ze hadden gelijk.
Op z'n aller voordeligst kon ik mezelf kwalificeren als crimineel of als lid van de een of andere rechts extremistische splintergroep.
Dat kon niet.
Althans, als ik tenminste meer dan één boek zou willen verkopen.
Uiteindelijk heeft mijn getalenteerde dochter me uit de brand geholpen door een foto van m'n band te nemen, de overige bandleden heel kunstig te elimineren zodat er een naar mijn idee redelijke foto van mij overbleef.
Deze foto heb ik dan maar ingestuurd en ik hoop dan maar dat hij zwaar genoeg, genoeg pixels,het juiste formaat etc. etc. heeft.
Mocht dit niet zo zijn laat ik dat natuurlijk onmiddellijk weten.
Even een sneak-preview?


En ja, ja, ik weet het, maar jullie zullen het er maar mee moeten doen.

1 opmerking:

  1. Niks mis mee met die foto! En voor je volgende boek heb je nog even tijd om weer een ander te selecteren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen