vrijdag 29 januari 2010

En toen....was er even rust


Het klinkt gek, maar toen ik vanmorgen de mail opende en er geen berg nieuwe berichten waren, was ik oprecht teleurgesteld.
Wow, dacht ik meteen, dat went snel, al die aandacht en lovende woorden.
Ik moet toegeven, het werkt verslavend hoor, complimentjes, uitnodigingen voor interviews en opporrende mailtjes van je uitgever van dit moet nog, en dat moet nog.
Maar vandaag......was er rust.
Ik heb nog even zitten wachten tot m'n Lap-Top 'bling' zou zeggen en er tòch een bericht in de mailbox zou zitten, maar het mocht niet zo zijn.
Dus dan maar zelf aan de slag.
Mooie persmailing gemaakt voor 'collega' vrienden van de schrijvende Pers met het verzoek een lovend stukje aan 'Er zijn 12 wachtenden voor U' te wijden.
Gisterenmiddag vond ik mijn 'auteursexemplaar' in de bus en ik voelde me oprecht trots met dat allereerste exemplaar in mijn handen.
Vanmorgen in alle vroegte natuurlijk ook nog even ingelogd op het auteursgedeelte van de uitgeverssite waar de bestellingen bijgehouden worden, en ik moet u zeggen....ik ben trots op jullie.
Laat ik zeggen dat nu al na nog geen volle week de eer al gered is, en dat is meer dan ik ooit had durven dromen.
Vanuit een druilerig Dronten wil ik jullie dan ook heel erg bedanken.

Jan Vredenburg

1 opmerking:

  1. Hoi Jan, jij wilt post! Vooruit hierbij een berichtje, om je honger een beetje te stillen. Ik dacht aan het feit dat ik niet iedere dag automatisch aan jouw blog denk, laat staan dat ik er op inlog. Ik zou het misschien wel doen als ik wist dat je er weer op heb zitten mijmeren. Dus, kun je niet een techniekje bedenken waarbij 'automatisch' alle 'volgers' een seintje krijgen dat er weer iets is gebeurd op de blog? En verder: de gehele mailinglist van de uitgever - en ik hoop dat deze ten aanzien van jouw boek heel lang is - zou iedere 10 dagen een kattebelletje moeten ontvangen over... vul maar in. Vanuit een zonnig maar koud Narbonne, hartelijke groet! Jean.

    BeantwoordenVerwijderen