donderdag 18 februari 2010

De tam tam doet z'n werk



Het gaat nog steeds erg goed met de verkoop van het boek.
Iedere keer verbaas ik me er weer over dat er weer meer exemplaren verkocht zijn, terwijl de contacten met de pers pas eigenlijk van afgelopen week zijn.
Maar ècht verbaasd was ik over het contact dat de FNV bondgenoten.
Hartstikke interessant vinden ze het, en ik moet jullie bekennen; dat soort uitspraken gaan er bij mij in als 'Gods woord in een ouderling'.

Prima! want daar was het me uiteindelijk om te doen.
De rechtsongelijkheid en het onrecht dat lotgenoten treft, dat moet echt anders en daar is deze FNV reactie zeer welkom bij.

Ik hou jullie op de hoogte.

Jan Vredenburg

3 opmerkingen:

  1. Hoi Jan,
    Leuk om te lezen dat de verkoop goed gaat! Gefeliciteerd! Ik kreeg vrijdag jl. (19 fev) jouw boek in de bus, met een leuke tekst erin, waarvoor ik je wil bedanken. Ik kom de nachtelijke uurtjes nu wat makkelijker door. Tot schrijfs maar weer... Groetjes, ook aan Marianne. Jean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Jan, waar vind je al die leuke illustraties?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cher Jan,

    Fijn te lezen dat het goed gaat met de verkoop en wat een compliment van de FNV zeg...waw. Inmiddels heb ik je boek (ook via dit medium nogmaals hartelijk bedankt voor het sturen en ook voor de lieve woorden die je hebt geschreven) al 2x gelezen. De 1ste keer in 1 adem uit, de de 2de keer na 2x ademen ;-).

    Groetjes,
    Franca

    BeantwoordenVerwijderen